31 Ekim 2012 Çarşamba

bi gün beni özlersen eğer...

Bi gün beni özlersen eğer,
Olur olmaz bir zaman öyle
Koynuna bir hüzün geliverir

Bir gün beni özlersen eğer,
Hani günlerden bi gün öyle
Olur ya bi anda dellenir
Belki özlemeye küsersin...

Bir gün beni anlarsan eğer,
Bir zaman çok sevildim dersin
Onca gün yüzün çevirdiğin 
Çiçeklerine gülümsersin...

Yağmurlu bi akşam soluğu
Hafifletir, üşütür seni
Sevmenin yükünden vazgeçer
Sevildiğini anımsarsın...

Bir gün sana "gelirsem" eğer,
Bil ki borçlarım tükenmiştir
Omuzlarımdan yükün düşmüş, 
Sevilme vakti bana gelmiştir. 

ne güzel bi şarkı, ne güzel bi şiir. bi gün sana "gelirsem" eğer...
olur mu? neden olmasın??
Hiç bişey imkansız değil şu hayatta.
En yapmam dediğin şeyleri de yapıyosun yeri geldiğinde, hazırolda beklediğin geldiğinde de öylece kalakalıyosun bekleyen değilmişsin gibi. o yüzden herşey mümkün. 

bir gün sen bana yine gelirsen eğer, meçhul, ki geldin ben açmadım kapıyı sana... bi zamanlar çok sevildin evet. bunu anlamış olarak gelmeni tercih ederim. şayet böyle olmıycaksa hiç gelme daha iyi. 

ama eğer ben sana gelirsem, o zaman emin olabilirsin ki, sevme değil de sevilme vaktidir. Sevmenin yükünden arınmış halde gelirim sana. işte o zaman dünya tersine dönmüş demektir. 

bi gün sana gelirsem eğer vicdanım rahat, zihnim tertemiz dururum karşında. ben dururum durmasına da sen ezilirsin ruhunun pisliğiyle karşımda. 

günlerden bi gün fark edersen bi zamanlar çok sevildiğini, sadece gülümsemeni isterim senden. Sevilmenin şımarıklığıyla nasıl kayıtsız kaldığına, aslında neleri kaçırıp neleri heba ettiğine sadece gülümsemeni... daha fazlasını istemeye varmıyo yüreğim nedense ama yine de dönüp bi arkana bakmanı da isteyebilirim. tabi geleceğine de... hayatında nasıl bi kırılma noktası olduğuna sevgimin ve bundan sonrası için aynı şekilde sevilebilme ihtimaline ve aynen geçmişte olduğu gibi sevememe ihtimaline... ben bi daha aynı hevesle sever miyim, sarılır mıyım yine bi sahteye, koklarken gözlerimi kapatır mıyım senin kokunu tenefüs ederken olduğu gibi bilmiyorum ama sen de bunları bi tartsan iyi olur. 

Mesela aynı beni olduğu gibi bırakır gider misin bi başkasını? 

Ya da binbir yalanla kandırır mısın karşındakini?

Onu da bu kadar bağlamayı başarabilir misin kendine?

Veya öyle birden yüz çevirip yaşamına kaldığın yerden devam edebilir misin?

Bi gün beni özlersen eğer...
Ve tüm bunların hesaplaşmasını yapabilmişsen kendince,
İşte o zaman bana "GEL", meçhul...

Ben gelemiyorum henüz sana, meçhul...
çünkü benim omuzlarımdan senin yükün hala düşmedi...

İmza: Öğretmen Sevgilin...





Hiç yorum yok: