29 Nisan 2013 Pazartesi

bi şarkıdan çok daha fazlası...

Artık yalnız değilsin, hayallerin var.
Koş yağmurda, rüzgarda; yüz uzaklara. 
Keşfetmeye hazırsan cesaretin var
Hiçbirşeyin olmasa da özgürlüğün var.

Artık güçsüz değilsin, elinde gençliğin var
Koş yağmurda, yüz denizde
Bir kez yaşanır bu hayat
Yan güneşte, uç göklerde, engelleri düşünme.

Koş yağmurda, yüz denizde
Bir kez yaşanır bu hayat
Yan güneşte, uç göklerde, senin elinde mutluluk.

Artık yalnız değilsin, hayallerin var.
Koş yağmurda, rüzgarda; yüz uzaklara. 
Keşfetmeye hazırsan cesaretin var
Hiçbirşeyin olmasa da özgürlüğün var.

Artık güçsüz değilsin, elinde gençliğin var
Koş yağmurda, yüz denizde
Bir kez yaşanır bu hayat
Yan güneşte, uç göklerde, engelleri düşünme.

Yukarıdaki dizeler Teoman'la Şebnem Ferah'ın birlikte seslendirdikleri bir şarkıya ait. Tesadüfen çalındı kulağıma ama ilk duyduğumdan itibaren yüzümde bi gülümseme, engel olamadığım. Garip bi enerjisi var şarkının. İnsanı içine çekiveriyo bagetin bateriye ilk vuruşuyla birlikte. Müthiş özgüvenli hissettim kendimi ve de çok cesur. Herşeyi denemeye hevesli, istekli. Hem de her konuda.

Allak bullak olduğum bu akşam gerçekten iyi geldi. Bi süre önce yükselme sınavına girdim. Sonucunu bekliyodu benden başka herkes. Benimse içime sinmeyen bişey vardı. Çalışmak istemedim, önemsemedim ve de çalışmadım. Çünkü sınavın sonucu olumlu olsa bile, ikinci aşama olan mülakatta çuvallıcağımdan emindim. Hala da öyleyim. Hayatımda ilk kez bi sınava girerken, hiç iddialı olmadım. Çalışmadım. Resmen istemedim. Ve öylece girdim hiçbi çaba göstermeden. Bi yanım acaba çalışsamıydım derken diğer yanım boşver zaten geçemiyceksin diyordu ama içimde bi huzursuzluk, içime sinmeye bişey vardı. Hala da var. Neyse öyle ya da   böyle girdim sınava. 80 dakika sürenin verildiği 70 soruluk sınavın tüm sorularını ilk 15 dakikada cevaplamayı bitirmiştim. Ona da ayrıca bi şaştım zaten. Bi yandan bu kadar kolay olmuş olamaz derken diğer yandan tabi salladım da ondan bu kadar çabuk bitti sanıyodum. Bu akşam sonuçlar açıklandı başarılı olmuşum. Şaştım, kaldım. Demek ki gerçekten kolay gelmiş bana sorular. Neyse mülakatı hala geçemiyceğimi düşünüyor olsam da, en azında bi daha yazılı sınava girmeme gerek kalmadı. 

Yani işte böyle saçma salak şekilde ortalarda dolandığım bi akşamda, tam da günü bitirmek üzereyken birinin bana çıkıp;
- Elinde gençliğin var,
- Bi kez yaşanır bu hayat
- Koş yağmurda, yüz denizde 
- Hiçbişeyin olmasa da özgürlüğün var
demesinin tesadüf olmadığını düşünüyorum. Ve her ne şekilde duyduysam bu sözleri olağanüstü iyi geldi. Şimdi ben bu gazla sabaha kadar mışıl mışıl uyur, rüyamda cesaret etmeye bile cesaret edemeyeceğim şeyleri denerim diye düşünüyorum. 

İyi geceler.

Selin.



Hiç yorum yok: