Joyful Learning: Flash Cards

 

🚀 Harika Haberler! Yepyeni bir başlangıç! 🚀

Merhaba Medium ailesi! Sizlere heyecan verici bir haberim var! Bugün, çocuklara yönelik hazırladığım yeni flashcards uygulamamı Google Play Store’da yayınladım! 🌟✨

Bu uygulama, çocukların eğlenceli bir şekilde öğrenmelerini sağlamak amacıyla tasarlandı. Renkli, etkileşimli ve eğitici kartlarla dolu olan uygulamam sayesinde, çocuklar hem keyifli zaman geçirecekler hem de öğrenme sürecine dahil olacaklar. 📚🎉

📲 Şu anda Google Play Store’dan indirilebilir ve çocuklarınızın keşfe çıkmasına izin verebilirsiniz!

🔗 https://play.google.com/store/apps/details?id=com.cemnamak.flash_cards

Şu an için uygulama yalnızca Türkçe dil desteği sunuyor, ancak çok yakında İngilizce dil desteği de ekleyeceğim. Her iki dilde çocukların eğitimine katkıda bulunmak benim için önemli.

Bu uygulama, benim için bir ilk ve bu süreçte edindiğim deneyim, gelecekte daha fazla benzer projeye başlamam için beni kamçıladı. Yeni projelerde daha fazla eğitici içerikle karşınıza çıkmak için sabırsızlanıyorum! 🚀

Bu heyecan verici yolculukta sizlerin destekleri benim için çok değerli. Aile üyelerinizle, arkadaşlarınızla ve çevrenizdeki herkesle paylaşarak, bu uygulamayı daha geniş bir kitleye ulaştırmama yardımcı olabilirsiniz.

Bu destek için şimdiden teşekkür ederim! 🙏💙

Hiç yorum yok: