Merhaba Dünya, Ben de Yola Çıkıyorum!


 


Selam herkese!

Ben Selin.

Yazmak, paylaşmak, yazarken ve okurken öğrenmek ve günün sonunda daha iyi bir yazılım geliştirici olmak için buradayım. Bu platformda paylaşacaklarım, hem benim öğrenme serüvenimle hem de paylaşma isteğimle ilgili. Şimdi kısaca kendimden bahsedeyim.

Memleketin güzel köşelerinden birinde, dünyaya gözlerimi açtım. İngilizce Öğretmenliği’nden mezun oldum, bir süre öğretmen de oldum ama sonra kendimi kalabalık bir bankanın gişesinde buluverdim. Yazılım uzmanı olan eşimle tanıştıktan sonra sayesinde yazılımı keşfettim ve gündüz kredi kartı satmak için uğraşıp akşamları ekranda “Hello World!” çıksın diye bekledim :) Sanırım bu süreçten geçen bir çok insan gibi HTML & CSS ile başladım. C# ile devam ettim. Kütüphanemdeki kitaplarımı masaüstü uygulamayla bilgisayarıma taşıyınca ilgim, hevesim, şevkim katlandı.

Yazılım dünyası neden bu kadar ilgimi çekti? Cevap basit: sürekli değişen, gelişen ve her an yeni bir şey öğrenme fırsatı sunan bir dünyada olmak istedim. Sıfırdan bir şey üretmek, araştırmak, hataları bulmaya çalışmak aradığım şey buymuş dedirtti. Sonrasında mobil uygulama geliştirme fikri bana yepyeni bir yol çizdi. Flutter ise bu yolda karşıma çıkan en heyecan verici araçlardan biri oldu. Şimdilerde ise onun beraberinde Unity ve oyun geliştirme alanı ile tanışma fırsatı edindim.

12 yılın sonunda bu sayede bankacılığa veda ettim. Radikal kararlarım sonrası mevcut durumda yarı zamanlı yazılımcı, tam zamanlı anneyim ve sanırım hayatımın en huzurlu, en ne istediğini bilen, en eğlenceli ve en verimli zamanlarını yaşıyorum.

Yazılım bilgimi -yakınen süreci bildiğim için- küçük çocuklar için İngilizce üzerine eğitici içerikler üretmeye yönelik kullanmayı planlıyorum. Sonrasında ise yine İngilizceyi sevdirme ve öğretme amaçlı küçük oyunlar tasarlamak istiyorum. Bunlardan ilkini bir flashcard uygulaması yazarak gerçekleştirdim. GooglePlay’de yayınlama sürecindeyim. Bunun için de ekstra heyecanlıyım :)

Gelelim medium’a. Burada sizlerle sık sık yazılım öğrenme sürecim ile ilgili yazılar paylaşmayı planlıyorum. Hangi hataları yaptım, hangilerini nasıl düzelttim, neler öğrendim; hepsini sizinle paylaşmak istiyorum. Siz de bana kendi tecrübelerinizi, önerilerinizi bırakabilirsiniz. Çünkü burası bir öğrenme ve paylaşma alanı!

Umarım yazılarımdan keyif alır, bir şeyler öğrenir ve belki de kendi yazılım serüveninize bir adım daha atma cesareti bulursunuz.

Gelin, birlikte kod dünyasına adım atalım!

Sevgiler,

https://medium.com


Selin.

Hiç yorum yok: